as kalas.

Gårdagen blev som jag trott. Helt galen, men förjävla rolig! Mår inte som jag förtjänar idag (!) Jätte märkligt. Jag borde krama kudden hela dagen men icke. Skönt dock då jag förväntat mig det värsta.
Kul att äntligen träffa den mystiske
Robin som jag haft kontakt med sedan innan Ayia napa. Trots försök och tillfällen på samma utlandsresa och kryssning. Bättre sent än aldrig har jag hört? Och det verkade inte som vi aldrig träffats, det är så det ska vara.
Så får ju tacka att man blev dit manad. För jag hade riktigt kul och träffade lite kompisar från Tumba som jag hängde med i yngre dagar.
Kort och gott, kvällen var ju minst sagt lyckad. Inställningen gör allt. Laddade hemma med lite Håkan Hellström och fortsatte hos Jimmy med min Captain morgan och cola. Kunde ju inte blivit bättre.
Nu frukost dagen är ännu oklar, men skulle inte förvåna mig om man är på´t igen.

22 dagar kvar.

livet förändras, var jag än går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback