åh hääärliga fredag.

Alltså BÄTTRE start på dagen får man ju leta efter! Jag bara sprudlar av lycka just nu. Asapa fint väder, vaknade tidigt, fick spotify av Hajas, det är fredag = in till söder och mysa med ett gäng och Treo Linda. Kommer bli guld. Men det bästa av allt var ju ändå att jag ÄNTLIGEN fått in min lön från K/A. Efter sisodär 4 månaders väntan... Det blev över förväntan. Efter som jag inte jobbade så länge så förväntade jag mig nästan ingenting. Men johodå! Fick mer än 3000kr än vad jag räknat med! Hallelulja moment!
Pengar GÖR en glad, onekligen. Så min utgång ikväll är safe. Fy fan va nice. Måste vara en kompensation för att det tagit så lång tid. Hur underbart som helst. Hundratusen stenar från mina axlar har just lyft. Nice nice nice.
Och min sista utgång på stan ikväll before I left this town. Känns en smula sjukt.
Känslan fanns ju redan där igår då min sista handbollsträning innan sommaren nådde sitt slut. Shit. Så mycket som händer nu alltså. Mycket att tänka på också. Tur att det bara är roliga saker! Tralalala. "Livet leker" Som pappilu sa i telefonen för en stund sedan. OM det gör. I love it.

8 dagar kvar.

jag ramlar glada gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback