turen kanske vänder.

Trots allt. Shit va glad jag känner mig just nu. Det var ganska rutten stämning på träningen men jag kan inte sticka under stolen med att, det skiter jag i.
Inte nog med allt tjat om Magaluf och det som är bokat, jag är tok lycklig för det.
Det kanske löser sig med jobb också, inte fast jobb dock men vikariat. Fick sms om det idag, och det skulle passa mig så sjukt bra! Så säger mer om det när jag själv vet mer och om det blir något.
Min favorit Robin får fastanställning, efter sjukt mycket slit. Du är mer än värd det!
Jag kan komma i bra form träningsmässigt om jag verkligen lägger manken till. Det märker jag själv på handbollen.
Alltså jaa, det kan inte bli bättre! =) Är så sjukt glad. Det enda negativa just nu är att jag ska till tandläkaren imorgon och betala onödiga pengar. Men måste ju kolla det där nångång så tar det nu likagärna.

Säger som Robin, 2009 är vårat år.

kyss ingen imorgon, du kan kyssa idag...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha taack :) .. men aa, det finns risk för det ;) Vill i alla fall minska texten lite ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback