tankarna flyger iväg.

Ett virrvarr av tankar, som vanligt när det gäller mig tror jag. Mycket tankar är väl på seriösa ting men dom flesta är nog mest lite flummiga och förvirrande. Inte ens jag förstår mina tankar ibland så hur ska någon annan göra det?
Jag har precis kollat bilder som pappa skickat på skiva. Riktigt kul att se! Och framför allt att få se honom.. Saknar honom ännu mer nu. Ibland tänker jag bara på pappa och ibland tänker jag inte alls på honom. Föredrar att slippa tänka på honom faktiskt, drar bara ner mig. Men han ser ut att ha det helt fantastiskt! =) Är så glad för hans skull!
Det är han framför allt som sporrar mig att åka och jobba utomlands. Kan han, kan jag.
Så fyller pappa år om en vecka också, så jag måste författa mig ett brev till honom. Tänkte göra det ikväll. Och faktiskt berömma honom för att han har tagit så mycket kort! DET är inte likt honom haha. Oftast glömmer han att man faktiskt kan ta kort på saker och ting. Han är bra söt min pappa =)
Saknar honom hela hela hela tiden <3



Världens bästa pappa i Athen =)



Han är sig olik i denna uniform, men märkväl dom två strecken på hans axlar medans dom andra två bara har ett! Lite finare och lite bättre pappa.

 

Det är ingen dålig skuta han seglar med farsgubben.

Självklart är alla dessa bilder tagna med pappas kamera och av honom (jaa förutom dom han själv är med på, ganska logiskt.)
Känns så sjukt att det är 5 månader kvar innan man får träffa honom igen. Men det går fort bara man underhåller sig. Jag har ju en del att se fram emot, vilket jag också gör hur mycket som helst. Och sysselsätta mig verkar inte bli ett problem heller.
Tankarna flyger runt runt, vet inte ens vad jag tänker egentligen. Go with the flow.
Pappa, saknar dig otrooooligt mycket. Nu ska jag skriva ett brev till dig som man gjorde förr i tiden. Hoppas jag minns hur man skriver. Haha.
<3

möt mig där båtarna rullar ut, senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback