snart bara 43 dagar kvar.

Japp om en kvart är det 43 dagar kvar. Känns så underbart skönt att få börja räkna ner igen. Kommer inte heller sluta prata om det. Blir så glad av tanken så jag vägrar sluta.
Har just skrivit den berömda packningslistan. Jag gör det alltid fast jag ska vara borta i 2 dagar, i fall om att man glömmer något. Jag bara är sådan.
Och när jag skrev så måste man ju få med så att man har matchgrejer, skor, sportbh och så vidare. Men fan va skönt det var att skriva "Salem overallen + matchtröja" kunde inte låta bli att le när jag skrev det. Känns bättre än skönt.
Får se hur det går under turneringen bara.. Jag är nervös. På riktigt. Sista träningen imorgon innan allt. Shit.
Tror också vi ska bo på samma skola som Jakan grabbarna. Vore inte det bara pricken över i:et. Haha. Sjuk helg har jag att vänta om inte annat. I love it.



Har pratat mycket med Robin idag. Det känns så skönt att ha honom. Jag kan häva ur mig precis vad som helst och han rycker väl mest på axlarna åt det. Men det stöd han är för mig är fantastiskt. Jag är glad att jag har honom. Säger det för sällan till honom bara. Men vi vet vart vi har varandra. Jag har gjort honom kanske lite nojig sedan jag kommit hem från resan men det är över nu. Hoppas han förstog varför. Jag är inte den lättaste att förstå sig på direkt.. Så jag är glad att han orkar med mig haha.
En sommar utan honom kommer bli svårt.

men ingen är riktigt ärlig, ärlig är man i gryningen...


Kommentarer
Postat av: Cissi

De kostade 149 kr (!) Men det lilla jag testade igår verkade bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback