seriepremiär och premiär i serien.

Ikväll ska vi möta Handen i Torvallasporthall. Det är våran seriepremiär och jag har ingen aning om hur det kommer gå för varken mig eller laget, men all in är det som gäller. Sist jag spelade där var också i div. 4 och vi hade inte våran ordinarie tränare utan Royne hade fått bli våran stand-in med pappa som hjälp. Matchen var katastrof. Royne fick rött kort och vi lirade för det mesta med endast 3 spelare på plan exkl. målvakt. Dock var det motståndarna som hade behövt bestraffningen inte vi. Men men. Idag ny match, nytt lag och nya möjligheter.
Ikväll är det premiär för mig i serien med BK Salem. Nu börjar det.
Det var flera år sedan jag spelade i div 4 och då var det med Tumba F-88. Vi valde att ta div 4 istället för att spela Junior elit. Bra val av oss och vi gick rakt igenom serien.
Hur det går nu är bara en fråga om inställning.
Ger man allt och sitt bästa kan man inte göra mer. Vi hoppas att det ger oss en seger ikväll och en bra start på säsongen.
Jag har positiv inställning till det hela och ser fram emot att få spela med BK Salem och hjälpa oss att ta upp laget i div 3.




det finns inte mycket mer att säga nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback