på jobbet.

Sitter nu på jobbet och ska kolla om det kommit in några mer till lunchen. As skön morgon verkligen med nästan inget folk lång egen frukost och så får jag hjälp heela dagen av en inhyrd tjej. Hur bra som helst. Och så kommer inte Annica in förens efter lunch. Vilken fantastisk dag. Im the boss today haha.
Nackdel att börja morgonen med att få skrapa rutorna dock. Jag är nog ingen vidare vinter människa tror jag. Ge mig värme och sol tack.
Den här dagen är början på mycket nytt. Det känns bra so far.

17 dagar kvar.

äntligen påväg...

Kommentarer
Postat av: Sara

Kom gärna och hälsa på någon dag! :) Vi är i princip alltid hemma. Hehe..

Postat av: stina

var jobbar du?

2008-09-30 @ 16:38:25
URL: http://stinalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback