nästa, hedemora.

Och jag är åter i Stockholm, Tumba på söndag kväll antar jag. Så det vankas cup för hela slanten och jag blir väl hämtad om ca 30 min eller så. Är lite stressad måste jag säga eftersom jag inte packat klart allt och inte vet om jag fått med mig allt heller. Fast jag har en packningslista.. Men sådan är jag. Hatar att packa. Och skjuter mer än gärna på det.
Men ska väl hinna klart i tid tänkte jag.
Är nervös och glad för att åka iväg, inte nog med att få lira massa matcher och så utan också hela grejen med att åka på cup. Var ett tag sedan sist. Tror senaste var när vi var i Finland med Tumba och mötte bla. Finska landslaget osv. Kul grej måste jag säga!
Men det här är lite annat såklart. Ska bli hur roligt som helst att Robin kommer vara på samma turnering också. Har inte hänt förut om man inte räknar med Eken cup. För vem är inte där då? Haha.
Så ska det blir toppen att få träffa Linda. (Jaa det var ett jäävla tjat hela tiden..) Sådan är jag.



Så här är jag klädd i helgen. Och det ska bli grymt roligt! Äntligen cup.

Ja ni har nog förstått att jag är taggad inför helgen. Så bäst jag glider iväg och packar det sista och allt sådant, för sedan bär det av. Heja på mig och mitt lag.

vi kunde ha den bästa tiden i våra liv...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha det är lugnt! Du är ju dessutom i Hedemora! :P Jag behöver inte boken, du kan nästan ge den direkt till Emilia om hon är redo att läsa den :P

Men det betyder att jag borde lämna tillbaka SATC, tror jag får göra det.. även om jag inte haft tid o kolla.. o typ låna den igen när ajg har tid om det är ok? :) :p Lycka till i helgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback