lite uppmuntran.

Det kom med solen tror jag. För när jag kom hem kände jag mig inte alls lika arg som innan, det gäller bara att få ur sig det. Tog mig en bit mat och läste två kapitel i "En shopaholic säger ja" som jag fått låna av Cissi och snart läst ut. Sedan kändes det lite bättre.
Gick då in på pixbox för att ladda in fler bilder från Magaluf eftersom att när jag gjorde det sist var det brist på utrymme. Så nu ligger där en massa bilder =)
www.pixbox.se/aangelique

Se och njut. Jag blev genast på bättre humör när jag fick se alla bilder igen.



Man kan aldrig se bilderna föör många gånger. Jag vill backa tiden och göra om allt det där igen. Sjukare resa får man leta efter. Tur att man åker tillbaka i oktober igen. Kärlek.
Nu är det en promenad i solskenet och rensa tankarna lite.

ibland är en lögn det finaste man har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback