köer, bio och sverige.

Jaa när jag skulle åka från jobbet var det joooordens köer, inte tänkte väl jag på att Sveriges match skulle gå på Råsunda och där åker ju jag. SMART. Så det tog mig 1 timme att ta mig hem när det annars med jobbiga köer kan ta ca40 min. Nåja, Sverige vann iallafall och det var bättre än bra. Fort sätt så grabbar. Så håller jag tummarna på att min favorit Chippen finns på planen nästa match. Mmmh.
Bion då. Arn, riket vid vägens slut. Jäääklar vilken film! Hur grym som helst. Se den. Och se den veeeerkligen om ni sett första filmen. Oj oj oj =) Den var riktigt spännande haha. Kan inte säga så mycket mer för att inte avslöja något.
Känns som att jag har bott i min bil idag. På både gott och ont. Kört hit och dit hela dagen. Men vad gör man inte.
Så imorgon ska ryggen fixas 9.30 närmare bestämt. Sjukt skönt. Jobb och träning står för resten av dagen. Det kommer bli bra det här tror jag.
Och helgen närmar sig med stormsteg. I like it.
Bäst man drar sig tillbaka så att man orkar med morgondagen också.
Min braiga mor ska hjälpa mig med en spark i arslet så jag kommer igång. I need it so bad.

och jag vill ta dig dit där hundarna kan springa runt, runt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback