ikväll bokas det.

Och som jag har längtat efter att få göra det. Eller snarare jag trodde faktiskt inte ens att det skulle bli av. Det blir ofta så att alla är as på och göra något så slutar det med att allt rinner ut i sanden. Men det här blir av! Till min stora glädje. Jag vill ha oktober och november NU.
18-21 oktober är det vi som är tillbaka i Magaluf för att vara med på TreO´s bartömning. Underbart! Och så var det Magaluf Reunion kryssningen, tallin och tillbaka 14-16 november. Som jag längtar..
Ska bli så skönt att få allt bokat och klart så man slipper ha ont i magen över att det kanske inte finns platser kvar. Ge mig nu. Saknar det otroligt mycket och framför allt folket. Men snart så =)



Snart sitter vi där igen.

Idag har jag tillbringat nästan hela dagen i tumba C. Det är ett ställe att vara på också. Lunchade med mamma, alltid lika mysigt såklart. Sedan hämtade jag ut hostmedicin jag hade kvar (vilket kan behövas så man får sova..) efter det blev det ett oväntat köp på b-young, en super mysig kofta. Kom på att jag inte äger någon sådan så det var bara att slå till.
Träffade även Jennie som jag spelat i samma handbollslag som och gått i samma klass i unga åldrar, så stog och pratade med henne hur länge som helst. Kul att träffa henne igen =)
Sedan var det bara att gå in på röriga ICA och handla. Så går det när pappa är borta, nu har jag ansvaret för mat osv. Mer än förr vill säga.
Men dagen har varit bra och kommer bli bättre.

Dagens låt: The kooks - naive

men jag går inte isär, när jag går med dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback