halvvägs iallafall.

Vi skulle ju som sagt bokat både kryssningen och flygbiljetter idag. Det hade blivit så om det inte varit sådant strul. Haha. För att boka flyg endast är inte det rackarns lättaste. Och så ska man gärna hitta något billigt också. Efter mycket om och men bestämde jag och Jimmy oss för att ta det imorgon, eller snarare att jag och Nattis ska kika upp det imorgon. Tror och tycker att 2500kr tur/retur är ett bra pris. Vilket det också lär landa på. Plus att vi blir där en dag längre, fredag-tisdag istället för att åka lördag. Jag gråter inte blod över detta vill jag lova.
Men vi bokade och betalade iallafall reunion kryssningen så det känns skönt. Eller aa jag betalade så länge. Haha. Man blev helt slut av att kolla resor fast man längtar så in i norden.
Men snart är vi där iallafall och alla bekymmer är som bortblåsta. Jag gillar tanken.
Så imorgon ligger prio ett att hitta billigt flyg. På kvällen är det träning också. Det drar ihop sig till Hedemora nu. Det längtar jag också efter. Shit va kul med en cup äntligen! Och att få träffa Linda =) Toppen helg!
Så himla mycket jag längtar till nu och när man minst anar det är allt över och förbi. Jag försöker att inte tänka på det så.
I think I found my love. The road lead back to you.
Jag gillar tanken på att ha lite aning om vad man vill göra i framtiden, har inte vetat det tidigare men nu känner jag mig nästan säker. Lär väl hinna ändra mig både en och tre gånger innan dess. Men jag hoppas jag inte gör det.

längtan bor i mina steg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback