fullspäckad helg swischade förbi.

Gårdagen var väldigt rolig och trevlig. Annorlunda om inte annat. Kändes faktiskt ganska skönt att umgås med lite andra personer för omväxling, inte för att jag tycker dom jag burkar vara med är tråkiga eller så på något sätt. Man behöver bara lite förändring ibland.
Vi firade Paulina som har fyllt 20 i veckan. Hon bjöd på väldigt god mat, bål och trevligt sällskap.  Kul idé med leken också. Man kände ju inte alla som var där men hade väl ett litet hum om de flesta. Och ibland är världen bra liten.
Vi avslutade kvällen på Fellows tror jag det hette. Intressant ställe måste jag säga. Lite skumt uppbyggt men det var trevligt. De flesta följde med ut så det var roligt.
Något som fick mig att höja ögonbrynen om inte annat var att min "Tvilling" - Mattias och Abu var på plats. Det var inte igår man träffade dessa grabbar! =) Super roligt!
Så var det kul att träffa Calle också som vi anslöt med när vi kom dit. Har inte träffat honom sedan Tumbas slutskiva. Och det var inte heller igår direkt! Haha.
Usch man är dålig på att träffa kompisar egentligen.
Och så var man inte 18 längre heller. Det insåg jag när jag tog en titt på klockan när jag kom hem, halv 5! Bara det fick mina ögonlock att dunka igen snabbare än huvudet landat på kudden. Det känns i kropp och själ idag må jag säga. Man är inte van vid det här. Inte här hemma iallafall. I magaluf var det ju en ständig dimma så man kom aldrig ur träsket riktigt.
Nej nu ska jag ta mitt pick och pack och hämta min väska hos Paulina och förhoppningsvis fixa mitt trasiga lyse på bilen. Eller snarare blir det Jimmys uppgift.. =)
Uppdaterar med bilder sen.

33 dagar kvar.

jag ramlar glada gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen...

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

lite resfeber har jag haft, men jag har svårt att säga vad jag känner då jag inte känner så mycket.. lär komma efter ett tag där nere tror jag. har nog inte riktigt fattat ännu



åh låter som att du hade en trevlig kväll du :)

Postat av: angelique

maria: hehe jaa det var super trevligt :)

2008-09-15 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback