fredag och helg.

Ja, fredag i allra högsta grad räknas som helg. Fick sluta tidigt idag också, skönt. Men stressen förföljer mig. Mitt egna fel kan inte skylla på någon annan i det här fallet, tyvärr. Nästa helg tänker jag lugna ner mig ett par hekto och kanske hinna se en film iallafall. Gärna med godis och annat gott. Sova vore inte heller helt fel. Om man kan vill säga.
Försöka duger.
Coldplay lirade igår och i onsdags också. Gissa om jag ville vara där. Är ju självklart helt kär i nya skivan. Det är den som spelas i min bil gärna blandat med The Kooks och Hoffmaestro.
Man har sina perioder.
Nej jag har självklart inte glömt min man Håkan. Alltid närmast hjärtat. Så har han gått och blivit tvåbarns pappa, en pojke till blev det 2 sept. Det var som tusan. Men i oktober är det jag som kollar in honom på Cirkus i Stockholm. <3
Inatt drömde jag världens konstigaste och jobbigaste dröm, det var så himla verkligt och jag hade en klump i magen. Hoppas inte att det är så, fast ändå vore det nog bäst.
Nu är det dags för en dusch iallafall. Lär nog inte blogga förens imorgon, eller njaa söndag tror jag.

28 dagar kvar.

vi kanske ses det finns en chans på en spårvagn nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback