en kul grej.

Fick syn på en sådan här när jag läste Marias blogg. Lite kul faktiskt! Så jag kunde inte låta bli att testa. Är annars inte så mycket för sådana här påhitt.

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Polisen meddelar att man har gripit några av Usama Bin Ladens släktingar. 

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vill bara varna dig för att handla på Coop skövde. 

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Du måste ju hata mig! 

Vilket sms blev du mest berörd av?
Lägg två nötter på marken och du har jordnötter. 

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Glömde bara säga, ska bli skönt att få hem dig! 

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Missionären Josef hade i flera år bott i en afrikansk stam. 

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Vadå du kommer ju tillbaka om 2 veckor.

Vad vill du höra mest av allt?
Du har inte smsat mig på flera timmar.

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Men den står kvar.

Din romantiska replik?
Hej gumman!

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hehe precis jag bara skojade med dig ju.

Nåja det gick ju bra? Haha jag har hyffsat mycket skämt sms i min mobil därav vissa extremt konstiga svar. Men lite kul var det allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback