denna måndag över.

Eller över och över. Man kan väl säga att lite mer än halva dagen gått. Men när man kommer hem från jobbet så känns det som att dagen är over and out. Man siktar helt enkelt på tisdag. Eller iallafall dagen efter.
Diskuterade faktiskt det igår med Sebastian att man är rätt slut efter en dag på jobbet och att mycket tid går till spillo som man kunde nyttja på massa bra sätt. Men det gör man inte.
Jag har då börjat mitt nya liv idag. Försöka duger. Idag var jag taggad till det iallafall. Och verkligen när Robin påstår att jag inte orkar gymma efter jobbet utan väljer att åka hem istället. HA! Där fick du. Jaa han var nöjd att "han är bra för mig". Vilket jag inte alla gånger håller med om. Idag, ja. Imorgon vem vet? Haha. Nä nu är jag elak. Han är min bästa vän, say no more.
Så idag har jag ätit bra, druckit mycket vatten istället för annat skit. Frukt and stuff istället för kanske en frestande chokladbit som ligger vid kaffemaskinen. Jag känner att jag har tagit steget i rätt riktning. Haha. Usch va illa det låter. Men ack så sant.
Gymmade efter jobbet, inte länge och jag pumpade inte som är första tanken som dyker upp när man nämner gym. Jag ska inte bli biff, jag ska komma i trim. Det är en jävla skillnad faktiskt. Fast en och annan muskel skadar inte.
Trivs för övrigt väldigt bra på jobbet, ingen huvudvärk när man kommer hem, chill uppgifter och bara as skönt. Ska väl inte säga för mycket. Efter onsdag kanske jag hatar stället. Har jag otur jobbar jag från 9- ca 22.30.. Då är jag inte att leka med efter den dagen. Usch fy och blä. Trött som aset själv då antagligen. Så håller väl lite tummarna att dagen blir liiite kortare än så.
Men imorgon börjar jag 7 och är ensam förmodligen mesta dels av dagen. Rätt skönt. Redan en del ansvar. Tackar inte nej till detta.

Förr..

 

Nu..

   

En viss uppgradering kan man säga. Samma arbetsplats fast helt skilda världar. (Såklart pissiga mobilbilder men ändå man ser ju lite skillnad. Haha.)

Så nu, middag och sedan chill, i guess. Blev väldigt trött när jag kom hem. Rosenrot är nog underskattat.

32 dagar kvar.

jag vet, det låter konstigt när jag säger det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback