den gångna helgen.

Den må ha varit lite hektisk på många sätt men den har varit väldigt kul. Robin, du misstänkte att något var på gång men inte en sådan tillställning. =)
I fredags var det överraskningsfest för Robin som fyllde 20! Ett stort stort grattis vännen! Det hade planerats, smutslats och fixats. Men äntligen var Robins fredag kommen.
Tim fick den stora uppgiften att uppehålla Robin fram tills kl 18 då alla var på plats i lokalen som Robins mamma Marie hyrt och fixat i ordning med Tims mamma Helene. Och vilket jobb dom gjort.
Själv trodde jag inte att jag och Jimmy skulle hinna fram i tid. Det var sagt att vi skulle vara där kl 17.30 och då trodde jag även att Robin skulle komma dit då. Men som tur var så va det inte så. Dom skulle komma senare. Puh. Efter att ha åkt fel, tappat systemet påsen och några cider gick sönder och en jävla stress kom vi fram.
Fick lite bål och sedan var det bara att vänta och mingla lite. När vi fått höra att dom var påväg var det bara att gå in i lokalen och vänta.
In kliver Robin med mjukiskläder och hela kittet eftersom han "bara skulle hämta pengar av Marie och sedan byta om och åka och äta med Tim" nåja. Inte riktigt. Så han fick sig nog en bra chock när alla började sjunga ja må han leva i lokalen. Sedan var festen igång kan man säga. Mat, dricka, en massa helium och en taxifärd för att ta Jakan rundan.
Händelserikt och jag hoppas att Robin är nöjd med sin födelsedag.
Men lördag morgon skämtade man inte så mycket när man skulle upp vid 10 för att dra sig hemåt och börja om..
Tog Jimmy i armen och satte oss i bilen. Jimmy såg bra sliten ut så jag ställde upp och körde hem. Haha.



Väl hemma ser jag även att mamma är hyffsat otaggad inför att börja dricka vid 13 snåret.
Fick i mig lite frukost, duschade och sedan gjorde mig i ordning och vi tog taxi till Bovallen och Hydet. Första cidern var jobbig sedan gick det av bara farten. Allt var ju gratis.
Vid kl 14 kom en buss och hämtade oss nästan 50 personerna som jobbat på Hydet. Ingen visste vart vi skulle så det var spännande. Bowling i årsta blev det. Super kul och söt mamma som aldrig lirat vann över mig.
Ja jag är sämst på bowling men det är roligt!
Sedan for vi tillbaka och det blev mat och mera dricka. Vid 21 drog Jimmy hem i brist på ork och vid kl 23 tog jag med mig mamma hem som var hyffsat överförfriskad.



Så man kan säga att jag är nöjd med helgen som varit. Men jag ska ta det lugnt heela dagen och ladda inför matchen ikväll.
Onödigt långt inlägg. Bilder kommer.

27 dagar kvar.

en liten pojke i förstora skor säger, jag ska nog lyckas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback