18 dagar kvar.

Det närmar sig verkligen. Tänk att vi åker tillbaka! Så sjuuukt nice =) Komma bort från skit Sverige också. Fick syn på bilder på Nathalies bilddagbok och våra Magaluf bilder, det är kärlek om något. Vilken resa, bästaste! <3 Inget man släpper i första taget. Om alls.
Har haft en tung känsla i magen idag. Tills jag kom hem och blev uppmuntrad av bilderna och god thai mat. Samt att mina vanor nu kommer ändras drastiskt. Jag är as peppad. Nu kör jag.
Tjena morsning va bra det gick att beställa på HM.com. Inte massor. Alltid samma visa. Jag har ju aldrig den där förbannade personliga koden och då blir det inga grejer. Blä. Så jag får helt enkelt ta en tripp till HM igen. I Tumba fanns dock inte det jag sökte så får väl åka till Solna eller något.
Frågade vid middagen idag vad det var för dag. Är man totalt pantad eller? Haha. Snacka om att ha tankarna någon annanstans. Vem kunde undgå att det är måndag? Tydligen gick det as bra.





Efter grabbarnas tripp runt stan i lördags. Fick man mmsade till sig. Haha. Dom är störda. Ronnie är modell för dom båda välfotade bilderna.

Mycket som det drar ihop sig för nu. Kan vara orsaken till känslan i magen. Bara jag kan sova inatt så är jag nöjd. Att tankar tar upp så mycket tid, plats och rum är helt stört. Ibland behövligt men ibland onödigt mycket. Fram, tillbaka, upp och ner. Inte blir man mer klok heller.

Dagens låt: Journey - Dont stop believing

18 dagar kvar.

och det enda jag riktigt hör nuförtiden är en vind som blåser genom staden...

Kommentarer
Postat av: michelle

shit sorry. blev en redig krogrunda utan slut.. minns knappt hur ja kom hem lixom.. illa! hade ni skoj då?

2008-09-29 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback