tisdag.

Snart så. 10 dagar kvar nu bara. Kändes så bra när mamma sa imorse innan jag åkte till jobbet "men det är ju nästa vecka som du åker!" Javisst är det såå. Hela magen fylldes av glädje. Sedan var det bara att gå ut och skrapa rutorna på bilen. 3 gången denna höst.
Men ja ä int bitter.
Idag jobbade jag helt själv, vilket jag trodde jag skulle få slippa nu när min kollega Fredrik var tillbaka. Då skulle han och Annica iväg på nå möte hela lunchen. Jahapp. Men det gick as bra och jag kunde gå en timme tidigare än vanligt. SKÖNT.
Så när jag kom hem tog jag tag i städningen som måste göras. Mamma började igår och jag fortsatte idag. Allt är inte klart men det mesta iallafall =) Nu är det bara att vänta på att mamma kommer hem så vi kan göra iordning lite middag och senare har jag träning. Jag är hur trött som helst och undrar hur jag kommer orka. Sov ju lika dåligt inatt igen. Plus att min rygg tror jag börjar låsa sig. Inte bra inte bra.
Men det känns inte så mycket när man har en mage full av glädje just nu.
Dock kommer morgondagen ta kål på mig tror jag.
Nog om tråkigheter, tänkte bjuda på två mysiga bilder från i helgen.



Våran mysiga Malibu Beach fick mysa ner sig i min säng.



Här har vi mamma, Malibu och Jimmy. Visst ser det skönt ut =)

Hoppas att morgon dagen inte blir så pain ändå. Men onsdagar brukar överlag vara bra. Jag gillar dom. Halvvägs till helg. Mys mys mys.

10 dagar kvar.

Dagens låt: Millencolin - No cigar

du är bara ett ansikte i mängden, när vi sågs häromdan i trängseln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback