still sick.

Och blir det något bättre, inte det minsta. Febern ligger på en stabil men inte för hög nivå, tycker kroppen. Usch fy och jävla skit. Jag orkar ju ingenting. Ändå gav jag mig fan på att städa iordning lite i rummet samtidigt som jag har på Sex and the city filmen, den är ju guld. Haha. Jag har haft igång den säkert 4-5 ggr men aldrig sett hela rakt av. Bra jobbat. But i like it anyway.
Idag, prio ett, bli frisk. Så det är väl typ det. Men jag känner att jag måste ha lite frisk luft så en förbannat lugn promenad blir det. Plus att jag tryckt i mig så mycket äckligt onyttigt nu när jag varit sjuk att jag äcklas av mig själv. Uuuäck! Så snääälla låt mig bli frisk så jag kan börja träna som jag vill och orkar med. Pleeease!
Så jag tror att frisk luft är min räddning. Blir dock inget workout pass fast jag önskade.
Vill ju prova mitt nya yoga set också. Haha. Ååh så mycket jag vill göra =)
Som min älskade mammilu sa igår, "det att du aldrig blir frisk kan vara att allt det här med pappa tar hårdare än du tror.." Kan vara, kan så icke vara. Hur ska jag veta. Mamma och jag har pratat en del om pappa i helgen om hur vi känner för det och allt sådant. Det var skönt att prata om det måste jag säga.

Igår kväll fick jag ett trevligt samtal. Hopp eller inte jag vet inte. Det bara kändes så himla bra men ändå så långt bort. Jag har slutat hoppas på det sättet faktiskt. Jag lever i nuet. Men jag vet hur det kommer bli i slutändan.

18 dagar kvar.

Dagens låt: Amy McDonald - This is the life

bara så länge det finns stjärnor över oss så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback