promenad seger.

Som man kan säga i sportsammanhang. Vi vann med 36-7 mot BK Sol. Och herrarna ska ju självklart inte vara sämre, 35-16 mot Lidingö. Heja Salem!
Efter lite om och men kunde jag peta in 2 mål även denna match. Kontring samt inhopp på kanten mellan benen på målvakten. Man är ju inte den som är den.
Fick ett fantastiskt publikstöd bestående av, Danne, Ronnie och Anna. Dock inte lika bra stöd av Robin som säger "2 mål av 37, fan va kasst" Haha. Jaa gubben jag älskar dig med. Du gjorde ju bara 1 igår så säg inget. Och skyll inte på att du bara fick stå i försvar. Haha.
Vi tycker faktiskt om varandra när vi sover.
Igår var godispåsen min iallafall. Åkte över till Ronnie med Jimmy och såg på film med godis och gott. Hur skön lördag som helst. Att jag inte kommit på tanken tidigare att ta det lugnt en helg, eller iallafall en dag.
Ronnie och Anna var sådär glada över när dom fick stänga av Mirrors för att byta till en lite roligare och mindre läskiga Be kind rewind.
Men iallafall, det var toppen. Fast jag var ändå seg på uppvärmningen idag. Sådant som händer. Det släppte när man körde på planen.
Så idag har det varit handboll för hela slanten och gula villan efter med, Jimmy, Danne, Ronnie, Anna, GP och min mor. Skön avslutning och nu ska jag bara göra ingenting och sen sova med mitt nya duntäcke! Underbart vill jag lova.

Skönt också att ha fått svar på så många frågor. Kan känna mig lugnare nu, med tiden visar sig allt. Hoppas det går bra nu.

12 dagar kvar.

sommarn snurrar fort, när vi bara snöar bort...


Kommentarer
Postat av: stina

dom är så jävla gryma!

saknar dig också :) tack fick pencillin idag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback