mitt uppe i helg.

Fantastiska helg. Fredagen gick bra på jobbet och jag slutade tidigt, skönt och välbehövt. Inte speciellt utmattad. Kunde inte bli en bättre start på helgen faktiskt. Markus kom till mitt jobb eftersom det var enklaste lösningen än att han ska behöva irra runt i stan och försöka hitta rätt pendeltåg osv. Solklart.
Hem, handla inför kvällen mat och dricka, laga mat och sedan vidare till Jimmy. Där befann sig Jimmy*2, "Fylle-Max" (förlåt Max..) och Nattis för tillfället. Väldigt stillsamt och trevligt. In trillar sedan två fyllpåsar Danne och Johan. Ungefär så man brukar se dessa pojkar dock med undantag att Danne fortfarande har arbetskläderna på sig. Hm. Nåja inga mer förklaringar på dessa.
Hemma i tid och det var skönt, jag har ju varit taggad inför match sedan torsdags träningen fastän den inte var något att hänga i granen.
Match idag i sköndalshallen mötte Gubbängen eller snarare GT/76 typ, b eller c lag av något slag. Börjar inte as bra och ligger under med 3-0 efter 10 minuter. Jag trodde faktiskt det var kört. Men kämpade på och hoppades att få med laget. Matchreferat kan läsas här på våran
hemsida.
Efter jääävligt mycket kämpa och vilja från oss alla vann vi med 22-15. Välförtjänt som in i.. Sjukt bra! Kommer leva på den här matchen länge. Spelade 2*30 min som vänsterkant, höger 9a samt mycket linje. Och i försvar 1a, 2a och 3a. Lovar att sista 30 min var bara vilja. Att jag orkade var ett under. Men fan va skönt! Ett mål dock. Jag kämpade så att jag frös ut i ådrorna. Precis som alla andra. Grymt skönt!
Nu fotboll och Sverige-Portugal. En lugn helg som behövs med tanke på att nästa kommer bli rätt hård. Hej magaluf.

                           

Trivsam kväll med bra sällskap, can´t be better.

6 dagar kvar.

men jag svär att jag hörde frälsningsarmén sjunga om att lämna allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback