magaluf idag.

Andra gången iår. ååh va roligt det kommer bli! Fick höra av Markus att det är bartömning på diverse ställen varje dag vi är nere typ. Haha. Yes! Men den vi åker ner för är mest intressant, TreO´s. <3
Så nu ska jag fixa iordning mig, städa lite och packa det sista sedan kommer jag bli hämtat av Johans mamma Kicki för avfärd mot Arlanda och underbara Magaluf.
Jag undrar fortfarande hur vädret är där. Så svårt att föreställa sig.



Jimmy bakom bardisken på TreO.

Japp nu är det bäst jag skyndar mig så jag hinner. Fy fan va nice det kommer bli. Skönt att vi åker tillbaka.

Magaluf idag. <3

Dagens låt: Hoffmaestro & Chraa - Highwayman

jag är inte skyldig nån nått längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback