kan inte låta bli.

Att vara glad trots att jag är sjuk. Jag vet inte vad det är, det bara är en skön känsla. Något som mer var skönt idag var att vi vann, 13-18 mot gnäll Tyrold. Matchen var egentligen skit men att vi vann var bara hur bra som helst! Tagga till nästa, för det gör jag och återkommer med mer energi än någonsin.
Fick veta för en liten stund sedan att min kompis åkt in på sjukan igen för sitt hjärta. Känns sådär. Håller tummarna för att det inte är så farligt. Men hjärtat är ett känsligt ställe och det har varit problem förut.
Så ikväll blir det ingen fest för mig alls. Skit skit skit. Jag som bara haaatar att ligga hemma och glo. Men med tanke på hur hög feber jag hade igår och trots det var hemma hos Jimmy Ö i hans nya lägenhet en stund är det nog bäst att bli frisk innan jag ger mig ut på äventyr.
Seg helg verkligen. Hoppas jag är frisk så jag kan jobba iallafall, har inte riktigt råd att gå hemma och dra benen efter mig. Då kommer jag gå mig själv på nerverna mer än allt. Blä för att vara sjuk.
Därför tänker jag framåt på allt, kryssningen, magaluf och allt sådant skoj. Kan verkligen inte släppa det och jag kommer tjata om det tills era öron trillar av. Jag är så jävla glad för det.



Berättade igår om det för pappa och han blev jätte glad för min skull. Jag går nog verkligen i hans fotspår. Dock i lite andra banor, båtar och vatten är ju inte min grej.

Dagens låt: Håkan Hellström - För en lång lång tid

för jag har alltid vetat att du inte skulle stanna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback