just dance.

Fredagens arbete över och nu är det bara att ladda inför kvällen. Jag tyckte jag behövde sovmorgon och kom inte in till jobbet förens vid 9. Sköönt. Men börjar kl 7 på måndag igen. Pengar pengar pengar. Idag har det gått bra och jag har varit på strålande humör. Somnade med ett leende också. Inget har hänt jag är bara glad.
Om man får vara det i den här deprimerade världen.
Ikväll är det lagfest. Har varit sådär taggad men det börjar lösa sig. Har ordnat skjuts till tullinge och Kaisa också. Haha. Smart som man är lånar man ut bilen till Jimmy så får han skjutsa mig och jag tar hans busskort. Fantastisk idé. Jag vet ibland har jag riktiga snilleblixtar. Båda nöjda.
Så nu är det dusch som gäller och fixa i ordning sig. Sedan drar jag mot festen. Fick ta med mig vin hem från jobbet idag också så det känns toppen. Vilken dag. Det kan aldrig sluta dåligt det här.



Från förra lagfesten. Min första med BK Salem.

Vem vet hur kvällen slutar.
Imorgon är det inget planerat. Funderar på att åka och glo Tumbas damer om jag orkar. Annars nada. Ska försöka få hit Robin på lite chill så han kan se min match på söndag också. Om han nu inte bestämmer sig för att gå på Alanya Reunion fest. Han lät sådär taggad.
Verkar bli en skön helg om inte annat. Men nu är det bara fredag så varför blicka framåt helgen är ändå snart över.

14 dagar kvar.

Japp bara PRICK 2 veckor kvar innan vi sitter på planet och mot Mallorca! FY FAN VA NICE! Jag längtar som bara den! =) Snart är vi tillbaka..

jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i...

Kommentarer
Postat av: Sara

Mallis lät najs.. Varmt & skönt såhär i det gråa hösttiderna!

Postat av: angelique

sara: aa det kommer bli helt underbart att få komma bort :)

2008-10-04 @ 13:11:15
Postat av: Pappa

Tjena lena. Sitter nu och har precis hittat addressen sa nu kommer du inte undan. Har inte sa mycke tid att lasa men att bara se bilderna gor en glad. Hoppas bara att det finns ett bra internetcafe i Thailand nar vi kommer dit. Ta det varligt pa din resa till nagot varmare vader. Har har vi ca28 gr nu. Puss o kram halsa alla

2008-10-04 @ 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback