hjärta pappilu.

Då har mamma och jag kollat på korten och filmerna från cdn pappa skickat från Rhodos. Tur att han hann skicka innan dom börjar sin 38 dagars resa mot Thailand. Han börjar resan dagen innan jag far mot varmare vidder, Magaluf.
Fick just veta vilket hotell det blir vi bor på Hotell Teix heter det. Har kollat lite bilder och det verkar mysigt =) Men försöker nu hitta lite mer exakt vart det ligger också. Inte det lättaste. Men jag har precis börjat kolla. Kommer ju ändå fråga Anton och Danne snart så är det bra med det. Haha.
Nåja, åter till pappa. Jag har inte bestämt mig om vad jag tycker med honom utan mustasch. Det är svårt, jag både gillar det och inte.



Världens bästa pappa. Saknar dig verkligen..



Jag är så glad för din skull pappilu. Du behövder det här.



Pappilu utan mustaschen. Bra olik sig själv. Men inte sämre för det =)

Jag har insett så otroligt mycket. Lärt mig så mycket. Och ändrat min inställning. Allt till det bättre och det känns så bra. Har pappa att tacka för mycket av det här. Jag har tagit tag i mycket sedan han åkte. Framför allt att släppa på mycket av min struktur och måsten att veta, var när hur och varför. Framför allt att använda mig mestadels av min magkänsla. Och hittills är jag inte besviken. Som jag sa till en god vän idag, tankarna och magkänslan är sällan sams.

"Du är lite lik Vranjes. Liten, tjock och stenhård" - Robin.
Inte helt oväntat att Robin kläcker ur sig något sådant om mig. Men jag tar det som en komplimang från honom. Haha. Inte alla som har en bästa vän. Men det har jag.

tillbaka till stan som en nattfjäril mot ljuset...


Kommentarer
Postat av: Sarah your old pal

men herregud Bernt-Olav!

Kände fan inte igen han! haha

2008-10-13 @ 22:02:49
Postat av: angelique

Sarah: Neej jag vet! Förstå chocken :D haha!

2008-10-14 @ 15:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback