hemma imorgon också.

I tristess verkligen. Usch för att ligga och dega i två dagar. Kommer nog få överskotts energi och börja städa eller något. Beroende på hur pigg jag är vill säga. Men redan nu känner jag mig mer uppåt än tidigare idag. Skönt skönt skönt. Så på fredag är det jobb igen? Hope so.
Inte nog med att man torskar pengar på att gå hemma utan det är tråkigt också. Visst idag har det varit jätte skönt att ligga i sängen och få återhämta sig osv. Men jag blir så rastlös.
Så två dagar bör räcka tycker man.
Ligger nog i koma imorgon dock, huvudvärk + mensvärk är ingen nice kombination.
Så nu ska jag väl försöka se mitt första Topmodel program på ordinarie sändningstid. Till skillnad från mammilu som följt det och sett nästan alla säsonger på repriser och dyl. Så nu sitter hon och svär över vem som ska vinna i finalen. Ibland är hon bra rolig mamma. Haha.
Så nu när jag går ut och hämtar mitt te lär hon kommentera för jag såg att någon av dom 3 åkte ut i Topmodel och den riktiga finalen börjar.

Jag hoppas att allt är som jag tror. Men försöker att skippa alla förväntningar som kan tänkas komma upp i min hjärna. Jag vågar inte ta steget ut helt. Då är jag hellre på den säkra sidan utan att bygga upp något i förtid. Man blir mindre besviken då.

och vem tror på evig kärlek, ja vem tror på den nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback