grattis sarah.

Som idag blir 20 år! Stort grattis till dig. Hoppas att dagen varit till belåtenhet. =)



Innan en av mååånga studentskivor vi gick på förra året.. Haha.

Själv skulle jag mött upp Cissi i stan men skippade det eftersom att febern håller i sig. Blä blä blä. Jag som behövde kika in jackan jag ville ha. Fan.
Så jag åkte till centrum och handlade och plockade upp mamma istället sedan blev det thai mat på det. Not so bad. MEN jag kunde ju varit frisk istället. Det värderar jag lite högre. Skulle ringt sjukvårdsupplysningen också men det gjorde jag inte. Får göras imorgon istället.
För feber i en vecka känns sådär. Och nu har man mensvärk också, vilken fantastisk vecka det varit. Tur att allt kommer på samma gång.
Så jag glädjer mig med Bonde söker fru ikväll. Som det för övrigt är väldigt långt kvar till. Usch. Hatar att vänta.
Hoppas febern är borta imorgon så jag kan träna. Annars är det jag som surar ihop.

Många tankar flyger runt i huvudet, konstiga drömmar som jag inte vet vad dom betyder. Vill jag eller vill jag inte? Är det du eller det. Var det då eller är det samma sak nu. Jag kommer nog fortsätta tänka väldigt mycket fram och tillbaka på det iallafall.

är att du då ser det hur smutsigt livet blivit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback