fredagkväll.

Tydligen är det fredag idag. Har ju tappat dagarna helt när dom den närmaste tiden sett likadana ut för min del. Bli frisk. Och nu är jag nästan frisk. Trots att orken tryter ganska grovt.
Har ätit mys middag på ett indiskt ställe vi har här i Tumba med mamma och lillebror. Varje gång nån fyllt år får den personen bestämma vad man ska äta och nu var det mammas tur, var ju inte hemma på hennes födelsedag så idag blev en bra dag. Myyycket god mat och mätt blev man.
Efter det gjorde jag mig redo för att kolla på hockey, Jimmy Ö lirade. Dock var vi tvunga att åka efter två perioder, när det var som mest spännande 5-5, kanske ska kolla hur den slutade.. Domaren var inget att hänga i granen direkt.
Sedan skjutsade jag in Jimmy, GP, Hajas och Danne till Munchenbryggeriet för dom skulle dit till någon trance grej. Så ikväll är jag fyllechaffis.
Skönt att ha någon uppgift alls ikväll. Haha. Jag bara älskade att äntligen få träffa folk. Men får försöka att inte vara för energisk så folk ledsnar.
Kanske ska glo på något på tvn eller så.

jag ger dig allt jag har, kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback