ett i-landsproblem mindre.

Så, idag for jag iväg och köpte en ny mobil. Inget man gör varje dag och nu är jag pank. Haha. Men fick bli Sony Ericsson C902 som jag tittat efter sedan den kom ut men för att vara liiiite udda så fick det bli, Bond Edition. Woow.



Det som skiljer den vanliga är alltså, Bond-tema i mobilen samt att den är grå och man fick med ett bluetooth headset som det står 007 på. Hurra! Haha.
Nåja, nu ska väl mina sms problem och annat skrot som var med den gamla slippas. Förstår varför den gamla började strejka, den är ju över ett och ett halvt år gammal. Och flitigt använd.
Men är so far nöjd med köpet. Dock är jag irriterad över att inga sms sparas på sim-kortet som det gjorde på den gamla goda tiden. Så dom var ju bara att radera. Fan.
Har inte hunnit kika runt på den så mycket ännu, mest lagt in musik. Kanske ska behålla James Bond ringsignalen, rätt ballt. Haha.

kom tätt intill det är okej...

Kommentarer
Postat av: Josiee

Hoppas du har en mysig kväll!

Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

de har en helt annan kultur än oss, kan inte bara komma och bo hos honom. sen delar han rum med sin bror också haha



tuff telefon :D

2008-10-31 @ 09:48:31
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback