back in the days.

När man är sjuk har man också väldigt mycket tid över till saker och ting. Jag tog tillfället i akt och kollade alla gamla bilder jag bränt ut på skivor. Det enda jag kunde få fram var ett stort fett leende när jag såg bilderna från, sälen, ayia napa, alla alla alla studentskivor, studenter och alla dessa handbollsfester och turneringar. Jösses. Man har varit med om en del faktiskt. Tacka gudarna för kameran.
Det är verkligen så tråkigt att vara sjuk men bilderna gav riktiga flash backs kan man säga. Dock bara bra sådana såklart. Ta mig tillbaka till somaren som var iallafall.
Och jag har verkligen lärt mig av alla misstag och fel och allt som är att, man ska inte ångra något man gjort utan ångra det man aldrig gjorde.

 

Det är mycket man kommer sakna men också mycket att se fram emot. Som den här bruden, Sarah. Vi har väl känt varandra gud vet hur länge 14 år eller något sådant? Men förra året var vårat år. Haha. Och snart fyller hon 20 år också.
Tiden går fort när man har roligt. Nästan för fort.

du var alldeles runt hörnet, i kvarteret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback