så ja.

Imorgon är man ledig. Känns jätte skönt med kort vecka. Så jobbar jag torsdag och så var man ledig igen. Not bad, not bad at all.
Mycket saker som kan prickas av på min to do-lista nu. Mycket måste jag fixa imorgon dock. Bland annat tandläkaren, usch. Längtar inte. Men sovmorgon, underbart!
Måste också kika över vilka kläder samt skor som ska få följa med på reunion kryssningen. Det är min absolut sääämsta sida. Hjälp mig?
Torsdagen är planerad in i minsta detalj nu dock. Bara allt klaffar då blir det bra som fan. Jobba, hem, kanske sova lite?, äta, träna, hämta Jimmy Ö, duscha fixa och dona, föra lite sedan in mot stan. Huuuur bra är inte det på en skala? På en torsdag.
Me like.
Nu kan det inte bli annat än bättre va? Don´t think so. Hoppas ni är avundsjuka. Nästan så jag blir det på mig själv. Ibland måste man få unna sig saker och ting.
Säkert kommer det svåra tider framöver så bäst jag suger åt mig allt det här bra nu som fan.
Än så länge njuter jag ett tag till innan jag tänker på sämre tider.

2 dagar kvar.

Dagens låt: Oasis - Wonderwall

men det gör ingenting om dina händer är här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback