så har vi fredag igen.

Och för en vecka sedan vid den här tiden stog vi på Frihamnens terminal och kände dunket av basen och peppningen i ådrorna, och Magaluf reunions kryssning.
Det var dåtid. Ändå känns det som tiden gått alldeles för fort. En vecka sedan redan. Shit. Vad näst? Hinner ju inte med i svängarna alls längre.
Kanske börjar bli gammal som mamma säger. Pension nästa.
Har hunnit med att jobba, träna samt duscha redan. Kände mig riktigt duktig som tog tag i träningen så fort jag kom hem. Måste ju bannemig bli ändring nångång. Kanske en bra början.
Det är helg och säkert första gången den inte är fullproppad med saker jag ska hinna med. Match imorgon dock men det är på kvällen så hinner med något på dagen också.
Ikväll blir det nog iallafall att träffa Jimmy och Danne vad jag vet so far.
Nåja, det var väl allt för tillfället i guess. Nästa vecka är det lön! Det kallar jag lycka. Pengar gör en mycket lyckligare, faktiskt.



Dagens låt: Lady gaga- Just dance

kanske hittar vi en väg vi inte varit på än, där luften känns sval och ren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback