onsdag och ledig.

Sov jag bra för det, nej inte direkt. Vaknade massor av gånger och sedan blev man störd. Suck. Så med huvudvärk var det bara att gå upp.
Fick dock en glädjande överraskning nån timme senare då pappa ringde mig. Han hade läst min blogg igen och försökt kommentera men det gick inte och tog alldeles för lång tid så han ringde istället. Det tackar jag för! <3 Var jätte härligt att prata med pappa igen. Saknar honom otroligt mycket. Kan inte förstå att det bara gått halva tiden nu. Och blir hans kontrakt förlängt med 5 veckor har inte ens halva tiden gått ännu. Blä. Saknad gör verkligen ont. Det har jag fått uppleva nu.
Annars idag har jag uträttat många ärenden. Bra som dåliga, mest har det kostat pengar. Som mitt tandläkar besök. Det är fan inte billigt, förstår varför folk hoppar tandläkaren. Men what to do?
Trots hål i plånboken gråter jag inte krokodiltårar över det. Det är ju onsdag. Bonde söker fru och allmänt en bra dag.
Imorgon dock, stress men helt klart till något roligt. Så jag stressar gärna. För imorgon kör vi! Då börjar det hela inför magaluf reunion kryssningen! Jävlar va roligt det kommer bli! =) Right party people?
Nu så här efter middagen ska jag städa mitt rum och komma igång med att rensa garderoben som jag aldrig får arslet ur vagnen att göra.
Sedan gotta sig med fruktsallad bänkad framför bonde söker fru. Vem klagar? Not me.

1 dag kvar.

Dagens låt: Lill Lindfors - Rus

men månen är död när jag tänker på det och himlen är gjord av sten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback