nu köööör vi.

Warmup och reunion kryssningen! Är så jääävla taggad. Min torsdag är kommen. Ikväll börjar galenskaperna och min helg. Underbara helg. Kommer säkert må som jag förtjänar men det skiter jag i. Fan va kul det blir! Och med goda vänner och en trevlig kryssning, vem säger emot mig? Tänkte väl det.
Jag och mina problem med kläder dock. Mindre kul. Inte packat ner en pryl eller ens tänkt tanken på vilka kläder jag vill ha med mig. Och vägrar tänka på det också. Haha. Hatar det.
Och har inte ens kommit på vad jag ska stressa på mig efter träningen, kanske dags för det nu? Borde det iallafall. Äsch det löser sig, lär väl byta kläder 3 ggr så att Jimmy och Danne tok ledsnar på mig. Haha. Jag är tjej. Faktiskt. Jag får.
Nåja, först och främst träning. Hoppas jag fixar min koncentration. Det handlar om 1h och 30 min, kom igen! Jag vet inte om jag tror på mig just nu.
Nej men nu är det väl bäst jag drar, bra taggnings musik och sedan kör vi. Fy fan va vi kör.

Dagens låt: Green day - Time of my life

att från samma säng, lyssna till samma regn...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får grymt kul!=)

Postat av: angelique

linda: det hoppas jag med, men med det gänget så går nog inget annat :D

2008-11-14 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback