ingen vidare start.

Jag trodde jag nu kunde börja om efter sjukdom och allt. Men det börjar inget vidare. Har haft en skum känsla i kroppen när jag verkligen tänkt efter. Har haft den under hela tiden jag varit sjuk. Och även idag.
Fick då lite svar på det tror jag. Och jag visste att det skulle bli så faktiskt. Så nu är klumpen i magen tillbaka. Men hoppas på det bästa ändå. Men ändå sjukt att man känner vissa saker innan man får veta dom.
Något väldigt bra med dagen var när jag fick sms av mamma. Hon hade pratat med pappa och han hade kommit fram till Oman nu, dom hade klarat sig igenom Somalia galant. Puuh.
Det var ganska oroligt där så först skulle dom inte ens åka där pga riskerna men bestämde sig ändå för att ta den vägen och ha följebåtar istället. Vi här hemma har varit väldigt nojiga över hur det ska gå. Och det kändes inte bättre när pappa sa "Jaa men vaddå händer det något får ni ju läsa om det i tidningen" Nåja, kanske inte riktigt det man vill.
Skönt att pappa kunde höra av sig idag. Dröjer ett tag tills nästa gång. Saknar honom så att det gör ont <3
Nää idag har inte alls varit en bra dag. Så när jag kom hem från jobbet var det i med Ipoden och ut och gå en timme för att rensa hjärnan lite. Det gick sådär, men jag fick upp ett jävla tempo.
Kanske inte fått så dålig kondis trots allt..

Uppmuntrar detta inlägg med lite bilder från tjejmiddagen i lördags.

           

Nike får avsluta bildvisningen. Orkade inte lägga upp flera bilder. Men några fick ni se minsann.

11 dagar kvar.

Dagens låt: Blink 182 - Small things

jag sitter ensam i parken, jag gjorde alltid det bästa för den jag älskade...

Kommentarer
Postat av: stina

flickor, jag saknar er! såg camilla på en bild.. det är helt galet ju <3

2008-11-03 @ 18:17:33
Postat av: angelique

stina: saknar dig med! det har ju faktiskt gått flera månader sedan vi sågs :( <3

2008-11-03 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback