hörde jag torsdag?

Den här veckan har ruuusat fram. Kan också bero på min lediga dag i måndags som för övrigt var piss och skit. Nog om det. Snart helg. Har ganska diffusa planer so far. Imorgon i form av ork och lust att hjälpa GP att flytta, nykter eller några groggar? Who knows. Lördag, stor handla med mamma är vad som är planerat. Funderar på att kanske dra iväg och kika julklappar i helgen? Eller, nja, alla tänker nog som jag där. Skulle inte välja stan dock.
Äsch får se vad helgen bjuder på. Just nu är det mest mensvärk.
Får se hur det går på träningen med denna värk men i will do my best as always.
Håller på att kolla julklapp till mamma nu. Hoppas hoppas hoppas det går. Vore så jävla kul då och hon skulle bli så glad. Man säger för sällan till dom man tycker om att man faktiskt tycker om dom. Alldeles för sällan.
Nu träning.

Dagens låt: Marit Bergman - No party to go to

om jag kunde gömma mig under vingen på gråsparven när hon sjunger...

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh aldrig smakat, fast då jag är allergisk mot cola är det nog lika bra att låta bli :P



det är skönt att dagarna går så snabbt. jag vill ha 22a dec så jag kan få komma hem, har sån sjuk hemlängtan!



hörru om du vill komma till mig den 26e dec så vore det jättekul! =) ska fira att jag blir 20, äntligen haha. jag bjuder på middag och sen blir det utgång. ta gärna med acke eller sarah eller någon om du skulle kunna komma. saknar ju er tjejer =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback