helg.

Mitt uppe i det. Igår var det trevligt umgicks med grabbarna grus, Jimmy, Ronnie, Danne och Viktor. Senare gick vi till Salem där GP, Hampe samt självklart Jimmy Ö var eftersom han bor där. Trevligt, snack, musik och så. Sedan var det bara att promenera hem. Var ändå ganska skönt.
Har lite bilder som kanske kommer upp.
Idag har jag och GP shoppat till hans lägenhet som han flyttar in i nästa vecka. Så det var besök på IKEA samt det nyöppnade Box eller vad det hette. Bara inredningsbutiker, as nice! Man drömde sig bort ganska bra där vill jag lova. Så avslutade vi med en lunch på Heron City som bestod av Thai mat.
Har aldrig provat det där men det var super gott då jag älskar Thai mat. Bra uppladdning för match.
Japp och om ca 15 min åker jag hemifrån med mor min för att spela match mot Tellus i Västertorpshallen. Måtte det gå bättre idag än förra veckan. Annars är det väl bara skorna på hyllan som gäller? Eller träna mer.
Efter det vet jag faktiskt inte hur jag gör, känns som jag bara vill sitta hemma och uggla lite. Vore skönt att glo på lite tvprogram och mysa i soffan med mamma. Hon var ju helt ensam igår.
Bäst jag pyser och plockar grejer så man hinner. Heja Salem!

Dagens låt: Håkan Hellström - långa vägar

och varje bil förde med sig löftet om att allting var möjligt någonstans längs med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback