1a advent.

Och glögg partaj? Nää inte riktigt, men kunde varit. Idag är det 1a advent oavsett om man vill eller inte. Dock känns det inte som att det är det riktigt ännu. Vi har ju inte ens hunnit in i december. Nåja bara infinna sig i situationen och köra på.
Hur känner ni inför julen?

Igår blev det att åka till Jimmys föräldrar, Micke och Pia och ha det trevligt. Blev jag, Danne, Viktor och Jimmy som kom dit och våldgästade dom. Mycket prat och lite spel. Sådär trevligt som det kan vara ni vet.
Hade ju hoppats att Nattis skulle kommit dit men hon hade så trevligt när hon var på 30års skiva att hon blev kvar.
Viktor hade ett litet ess i rockärmen igår efter våran shoppingrunda som ni kommer få se bildbevis på nu. Han är riktigt cool.



I butiken när han inhandlade Star Wars tröjan. Stackars expediten måste trott vi var sjuka i huvudet.

   

Här står Viktor, Jimmy, Danne och Micke och spelar.

Själv valde jag att umgås med Pia istället för att spela med grabbarna. Första gången det händer tror jag.
Jag och Jimmy blev kvar där eftersom det regnade ute och det skulle ta en hel evighet att gå hem. Att somna till Big Brother 2006 var ju inte helt fel. Var orolig att inte få någon sömn alls. Haha.

Kvällens citat: "Men det påminner mig om när jag var i Australien.."

den här pojken har aldrig riktigt sett nån i ögonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback