vinden har vänt.

Iallafall på mycket god väg. Idag känner jag mig riktigt uppåt, MEN man ska aldrig ta ut segern i förskott så jag försöker att inte hoppas på för mycket helt enkelt.
Kan ju nu också säga att i veckan blir jag klar för BK Salem i handboll som jag tränat med i ett par veckor nu. Och det känns MER än bra. Att kunna åka ner till en träning med ett leende på läpparna var mycket länge sedan. Så det känns sjukt bra! Eken here i come! =)
Plus att man känner sig liite mer uppskattad. Så nu har jag löst allt på den fronten iallafall. Toppen för min del.
Var på idro och hämtade resten av mina saker igår också, och det kändes skönt faktiskt. Kommer nog inte sakna det, bara mina lagkamrater, för dom är ju fortfarande mina vänner. Så dom kommer jag sakna jätte mycket.
Men mycket annat håller också på att hända, redan imorgon faktiskt. Men kan dock inte yttra mig speciellt mycket om det förens allt är spikat och klart. Men kan bara säga att jag har visst tagit knutarna en efter en.
Men som sagt bäst att man håller sig på mattan så det inte går mer utför än vad det lyckats med hittills.
Jag kör mitt race. Magkänslan är det bästa man har.
Har totalt fastnat för två grupper nu också, Neverstore och Kent. Återfall på Kent då vill säga. Jag KAN faktiskt lyssna på annat än Håkan Hellström för dom som inte trodde det. Haha.

image745  image746

Tror att svenska grupper är lite av min grej.

jag tror jag måste lämna allt bakom mig igen...

Kommentarer
Postat av: Rosie

Fan va skönt att det löser sig lite =D Säger ju de! Ta det lugnt så löser sig allt! puss puss babe!

2008-05-20 @ 13:40:32
Postat av: angelique

rosie: jaa tänkte just smsa dig om det! :) ibland är det bra att lyssna på andra :D

2008-05-20 @ 13:53:09
Postat av: jennie

haha,kan ju tatuera in BK salem nu nästan..haha!

2008-05-20 @ 22:59:10
Postat av: angelique

jennie: hahaha aa nästan så :P NOT :D

2008-05-20 @ 23:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback