uuääh.

Varför måste spindlar vara så sjukt äckliga? Jag klarar verkligen INTE av dom. Och jag har för mig att jag skrev om min skräck upplevelse för kanske tre veckor sedan när jag var på toaletten och tog tag i en av handdukarna och då kommer jordens största spindel precis på den handduken. Jag får ju såklart panik och skriker på pappa så att han kan ta bort den. Självklart går man skakis till jobbet och kan inte tänka annat än på den förbannat äckliga spindeln som såklart ska dyka upp när jag är där.
Samma grej hände idag, nu. På samma handduk. Jag tänker ta en annan numera för vad är oddsen att dom går på just DEN handduken. Tydligen stora så att jag ska ta i den.
Och återigen fick jag panik och pappa fick ta bort den. Jag hatar verkligen spindlar. Uuuusch.

image742

Låt mig va!

om jag inte kommer ner, spill inga tårar för mig mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback