torsdag och jobb.

Jag känner mig duktig, väldigt duktig. Gick upp vid 9 för att jag skulle ut och gå innan jobbet tänkte jag. Så det var bara att åka hem och kirra det. Provade även mina nya kapslar jag köpte igår, såklart vet jag ju ingen skillnad ÄN men det kommer nog. Nu har jag iallafall börjat. Jag var ut och gick i en halvtimme och sedan duschade jag och gjorde mig iordning och åt frukost. Kändes riktigt bra, nu kanske jag blir piggare på jobbet också. Sjukt fint väder är det också så inte helt fel att vara ute då! =)
Skönt också att börja kl 12 idag istället för kl 10. Och imorgon när jag är ledig så kommer såklart gubbarna och sätter in fönstrena kl 8.. KUL! Dom var nyss och lämnade dom här. Suck jaja då kanske man får något gjort imorgon iallafall.
Nu måste jag dra till jobbet! Sen som vanligt.. =) Tack Rosie för att du ringde igår också! =) Det värmer. Finns här för dig vännen.

känn ingen sorg för mig göteborg...

Kommentarer
Postat av: RoooooOOoooosie

=D Ingen fara gumman! Man har väl inte vänner för inget? =D

2008-05-09 @ 14:10:44
Postat av: angelique

rosie: hehe nää det är sant :)

2008-05-09 @ 14:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback