så att säga.

Är väl mer mör i hjärnan nu än någonsin tror jag. Och jaa Jennie, jag lyckades. Helt fantastiskt. Haha. Ibland är man för bra.
Berättade allt för H idag. Som för övrigt trodde jag skojade, vilket jag intygade ganska snabbt att så inte var fallet. Stackarn blev ju nästan lika chockad som jag. Hoppas att det gick upp i liljeholmen att jag behöver det stödet nu om något.
För nu är man utlämnad. "Kastad till hajarna" som en god vän sa.
Men det är bara att bita i det sura äpplet och kämpa vidare helt enkelt. Man får aldrig ge upp, har man givit upp har man också visat sig svag. Och det är det sista jag är.
Kändes bra att ha berättat det nu iallafall. Men det är sjukt tungt. Har man ramlat av hästen en gång är det bara att sitta upp igen annars vågar man aldrig göra det.
Nu är det kanske dags för en dusch, det har ju bara gått 3 timmar. Ibland kan jag snacka i telefon. Tackar H och E för det.
Imorgon hoppas jag att få träffa Nattis och Rosie på dagen också =) Om inte Rosie hade tänkt sig vara jätte full ikväll. Haha. Hon kan hon.
Kan bli ytterligare en långtråkig natt framför mig. Förväntar mig det värsta så kan det inget annat än bli bättre.

det kan ta slut imorgon eller hålla på för alltid, ibland är det så...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej gumman, vad är det som har hänt? Man blir ju orlig när man läser :S Kanske inget du vill skriva här förstår jag. Hoppas det inte är ngt allvarligt.
Vi måste ses snart :) Synd att inte camilla kunde ha sin fest nu i helgen :( Men vi måste ju köpa en present iaf tycker jag :P Vi borde gå ihop som vi brukar :) Hör av dig, puss :)

Postat av: angelique

emilia: nää kan ta det en annan gång helt enkelt :) jaa verkligen jätte synd alltså! men självklart kan vi kirra en present åt henne som alltid :)

2008-05-16 @ 11:09:55
Postat av: jennie

ja det smittade verkligen av sig,där på slutet nånstans,haha:P

2008-05-16 @ 12:22:47
URL: http://www.jenniiiiiiiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback