onsdag så att säga.

Idag har jag varit ute på en jätte skön promenad på ca 50 min efter det var det bara att glassa i solen. Jag tror faktiskt att jag har lite solfrossa. Det är ju hur varmt som helst, men vem fryser om inte jag. Haha. Alltid.
Lämnade ju även ifrån mig min träningsoverall det första jag gjorde efter jag hämtat den igår så idag var trycket på byxorna klart så det var bara att hämta. Passade då också på att handla lite och prata med mamma om middag och så. Med tanke på det fantastiska vädret så får det bli pizza dagen till ära. Haha. Underbart när man bestämmer i huset. =)
Så solat, läst bok, pratat i telefon och smsat med Fetto Robin är vad jag gjort under dagen.
Fick bekräftat min dejt med Bonelli också, blir nog både idag och imorgon verkar det som. Guud så länge sedan man träffade honom! Så det ska bli jätte kul att ses igen.
Mer idag då, Lost ikväll som alltid. Det får man ju inte missa.
Så får man väl hoppas på att mamma ringer snart, är faktiskt ganska hungrig trots allt.

Någon som vill följa med och se Håkan Hellström på grönan den 13 juni? Jag kommer självklart att vara på plats. Har lite fler som vill med men vore roligt med ett litet gäng. =)

slutet har just börjat mellan dig och mig...

Kommentarer
Postat av: jessica

Hello! SJÄLVKLART vill jag till grönan när håkan ska dit, men vilken tid är det? det är ju mitt i eken cup så det beror på vilken tid mina småtjejer spelar på fredagen, men dom borde ju inte lira på kvällen.. o håkan borde väl vara på kvällen? vi hörs babe. o skönt o höra att de går bra me salem :) puss

Postat av: jossan

Hej. Asså du beskriver verkligen bra och jag fattar. Men den enda koden med header backround är bara #000000 inte #FFFFFF. SÅ hur blir det då ? Och koden är det vad den heter eler vad det står där uppe i den långa splaten där man skriver in t.ex google.se ?



Kram. Jossan

2008-05-28 @ 20:52:36
URL: http://jossanssida.blogg.se/
Postat av: Angelique

jessica: det är kl 20 så förhoppningsvis lirar dina tjejer inte så sent :)

2008-05-28 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback