nu är det tomt.

Jag kan inget annat än att sitta och skaka på huvudet. Jag förstår det bara inte. Det måste ha hänt något. Så plötsligt bara. Känner mig helt tom. Och arg, eller inte arg kanske, besviken mest, eller nää inte det heller. Förbannad tror jag nog. Kan inte sätta fingret på det direkt. Men det känns inge vidare iallafall. Allt blev bara galet och fel. Vet inte vad jag ska säga längre. Ge upp är det sista jag gör, men det känns väldigt nära nu.
Bjuder på den här bilden från skivan i söndags för att liva upp det hela.

image740

mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter inge bra! kom till Gotland o festa lite på Absolut Gotland i helgen! :P

Postat av: stina

jag tänker på dig.

2008-05-15 @ 09:41:23
URL: http://stinalundstedt.blogg.se
Postat av: angelique

cissi: ååh fan det skulle vara riiiktigt nice :D

stina: tack gumman :)

2008-05-15 @ 11:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback