jobbet.

Japp har rast nu på jobbet. Köket var upptaget av chefen och en tjej som kommer hit och betygsätter hur vi hängt butiken osv. Så då fick jag slå mig ner här vid datorn. Har inte så mycket annat för mig egentligen när jag 15 min rast. Liksom vad ska man göra? Man hinner inte så mycket. Men ibland är det guldvärt. Typ om man måste iväg och köpa något eller så.
Nu hade jag ju i och för sig gjort alla dessa ärenden innan på lunchen så har inga kvar.
Men känner mig inte på topp alls. Började igår lite smått.. Usch. Så idag från och med när jag gick upp imorse fram tills nu har jag haft ont i magen, liksom sådär oroligt ont i magen. Känns inge vidare alls. Så vet inte varför det är så men det bara blivit så. Hoppas det går över.
Så fick tröst köpa skor. Haha. Ett par tygskor från wedins för 199kr. Värt. MEN måste kolla om jag verkligen ska ha dom. Dom är nämligen röd vita. Idag gick det bra eftersom jag har vita jeans på mig men har jag verkligen kläder för dom? Om inte annat kan jag fixa det. Haha.
Nåja nu ska jag kila igen. Lika bra det. Men snaaart får man gå hem. Bara 2 timmar kvar.

jag är kär i en ängel...

Kommentarer
Postat av: jennie

haha,ibland kan färgade skor kosta mer än dom "199" kronor. för man måste köpa en ny garderob till som ska passa, haha:P

Postat av: angelique

jennie: hahaha jaa men visst är det så! :P men ibland är det värt det ;D ganska ofta faktiskt..

2008-05-07 @ 14:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback