helgen så att säga.

Har varit mer än händelserik kan man säga. Och jag har aldrig njuutit så mycket när jag varit ledig en helg som nu. (Typ första helgen jag varit helt ledig dock.) Det har varit underbart. Och att vädret inte kunde blivit bättre skadar inte heller.
Det har innehållit massor, sol, bad, grillning, fotboll, kubb i massor, god dricka och fantastiskt sällskap om jag får säga det själv. Så det kunde som sagt inte blivit en bättre helg.
Avslutar det hela med en studentskiva på Café Umbra med vännerna från Jakobsberg.
Så självklart har det tagits en del kort också. Vad annars? Så tänkte bjuda på lite av varje från dagarna som varit.

                                   

             

Och som vanligt och alltid, pixbox.se aangelique. Blev visst ganska många bilder trots allt! Men kul har jag haft kan man verkligen säga. =)
Tyvärr hade jag då inga "uppladdningar" kvar på pixbox, eller ett fåtal så jag fick helt enkelt inte upp alla jag ville. Men det kommer nog säkert senare.
Och så hoppas jag på att få fler bilder från dessa dagar än dom jag själv tagit.

en liten pojke i förstora skor säger, jag ska nog lyckas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback