en tisdag.

Hela dagen. Neverstore också hela dagen. Känns helt ok. Det är ändå någon konstig tanke som virrar runt bland alla bra. Kan inte riktigt förstå men det är nå wierd med den. Som att den stör alla dom bra. Kanske den säger att jag borde inse på riktigt att inte hoppas på något bra förens det faktiskt händer. Jag tror att det är en super duper idé.
Jag försöker verkligen.
På lördag kanske det blir Kolmården också. Vore ju jätte kul, och framför allt, komma bort! Tänka på annat än bekymmer en stund. Måste dock se över ekonomin för den utflykten. Annars ser jag till att jag har ekonomin för det =)
Kärlek till bonde söker fru imorgon som är innan det absolut bästa programmet Lost. DET mina vänner är en kväll att bänka sig framför tvn på. Ja, nu låter jag som värsta tönten haha och är jätte ensam och så vidare men jag tar den smällen och är lite ensam för en kväll. Har iallafall min familj att hålla om när det är Lost. I like that. =)
Man ska vara försiktig med familj och vänner, för dom är de enda man har kvar hela livet.
Jag vill gifta mig med Håkan nu. Så slipper jag den där skiten. Haha.

kom och ta min hand så går vi vidare...


Kommentarer
Postat av: Anonym

heh jag har läst din länge :P höh

Postat av: angelique

michelle: haha klart att du har! ;D

2008-05-21 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback