det var vinet.

Haha jaa jag säger då det. Lite vitt vin sätter fart på dom flesta, iallafall mig och Jimmy. Vi skulle ju bara till mottagningen för att fira Åsa men det slutade med att vi åkte med in på slutskivan som tumba hade på Göta (Juck) Källare. Och det var riktigt roligt måste jag säga! Man träffade många vänner och bekanta som väntat. Och för mig som inte fick uppleva förra årets slutskiva fick ta igen tiden nu. Haha.
I vilket fall som helst var det dunder roligt. Dansade massor, som alltid när jag är ute.
Det som kändes idag var lite huvudvärk när jag precis vaknade men det gick över ganska fort, det där vinet alltså. Men nu mår jag prima och ska lägga in mina nyinköpta cider för att ladda inför ikväll samt imorgon kväll. Ikväll är det min första lagfest med Salem och imorgon Camillas 20års fest. Kommer vara en fantastiskt skön helg.
Det bara pirrar i hela kroppen av någon anledning, är det så här lycka känns kanske? För jag är ju inte kär, så då kan det inte vara annat. Underbart. Och vädret kan inte bli bättre.
Nu ska jag ut och vila upp mig på altanen och njuta av värmen.
Hoppas ni får en härlig kväll och helg! För det kommer jag ha.

jag har aldrig sett nån så uppsnärjd i det blå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback