det blir bäst såhär.

I vilket fall hoppas jag på det. Jag gör som vanligt mitt bästa för att det ska funka. Verkar dumt annars.
Så var jag inte tom innan så kan man säga att det känns väldigt tomt nu. Oj kanske skulle ha ätit något idag, kan vara det också.
Fast ändå känns det bra på något vis. Inte som en lättnad kan jag inte säga. Men jag har ju vetat det hela tiden och visste att det skulle bli såhär, så jag var ju minst sagt förberedd.
Kanske var för att jag gjorde enligt magkänslan och inte släppte allt, man har lärt sig av sina misstag. Jag blir bara bättre och bättre på att parera jobbiga och konstiga saker som dyker upp runt hörnet. Kanske varit för mycket sådant so far? Jag har varit med om lite beroende på vem man jämför, men för mig har det varit lärorikt på alla sätt. Undrar hur man skulle vara om inget av allt det jobbiga hade hänt?
Skinn på näsan är inget att tala om. Jag är uppfostrad så.
Så jag har mina föräldrar att tacka i mycket. Inte bara för att dom just är mina föräldrar utan för att dom givit mig en knuff i ryggen hur jag ska formas.
Tro det eller ej, men jag är en ganska stark person.

allt det bästa till dig min vän, allt det bästa till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback